Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálatunkat eléri telefonon, hétfőtől péntekig 10:00 és 16:00 óra között a +36 800 80663 telefonszámon. Ezenkívül e-mailt is küldhet nekünk az ​​info@borbaro.hu​ címre.

Kuponok

Miután a kosárba helyezte a megvásárolni kívánt borokat, kattintson a “Kosárba“ gombra. Itt talál majd egy listát, mely áttekintést nyújt azokról a borokról, amelyeket a kosarába tett. Ha elégedett a választásával, írja be a kuponkódot a megadott mezőbe. A “Beváltás” gombra kattintva a kupon összege a megrendelés végösszegéből közvetlenül levonásra kerül.

Amennyiben a kuponkód nem kerül elfogadásra, kérjük, ellenőrizze a kuponra vonatkozó feltételeket, mint például a minimális rendelési értéket és az érvényességi időt. Ezeket az információkat a kupon elküldésekor osztjuk meg Önnel.

A kuponokat nem lehet a szállítási költségbe beszámítani, vagy azokat a fennálló egyenleggel kombinálva beváltani.

Felhívjuk figyelmét, hogy rendelésenként csak egy kód használható fel, az adott kupon típusától és összegétől függetlenül.

Rendelés

15.000 Ft vásárlási értéktől szállítunk.

Amennyiben egy már leadott rendelést szeretne törölni vagy módosítani, kérjük, haladéktalanul lépjen kapcsolatba velünk! Ebben az esetben azt javasoljuk, hogy hívjon minket telefonon.

Lehetősége van új címet megadni az ügyfélfiókjában a “Saját címek” alatt. Ehhez kattintson az “Új cím hozzáadása” gombra.

Ilyen esetekben forduljon közvetlenül ügyfélszolgálatunkhoz a +36 800 80663 telefonszámon. Amíg a borok feladása nem történt meg, általában gond nélkül tudjuk módosítani a szállítási címet. Mivel ez az időtartam meglehetősen rövid, fontos, hogy módosítási kérelmét a lehető legrövidebb időn belül jelezze ügyfélszolgálatunknak. Az e-mailben történő megkeresések esetén a feldolgozási idő miatt sokszor már nincs lehetőség a cím módosítására.

Ha el szeretné menteni szállítási és számlázási címét a jövőbeni rendelésekhez, jelentkezzen be fiókjába. Kattintson a “Saját címek” lehetőségre. Itt adhat hozzá új címeket és állíthat be alapértelmezett címként olyan címeket, amelyeket már elmentett. Ehhez először kattintson a “Szerkesztés”, majd a “Beállítás alapértelmezett címként” lehetőségre.

Honlapunkon keresztül lehetőség van egyéb szállítási címre ajándék küldeményt küldeni. A feladott csomag csak a szállítólevelet tartalmazza, így a küldemény címzettjének sem a díjtétel, sem a számla nem kerül kiküldésre. Üdvözlőkártya mellékelésére a csomagban sajnos egyelőre még nincs lehetőség. A "Cégnév" mezőben azonban röviden megadhatja a feladó adatait, hogy a címzett azonosítani tudja az Ön küldeményét (pl. Üdvözlettel: Kovács János).

Fizetés

Az alábbi fizetési módokat kínáljuk:

Hitelkártya: Fizessen egyszerűen Visa, Mastercard, Maestro vagy American Express (Amex) hitelkártyával.

PayPal: PayPal-fiókjával is egyszerűen és gyorsan fizethet.

Ha egy bizonyos fizetési módot nem fogadott el a rendszer, és ezáltal nem tudja kifizetni a megrendelését, annak többféle oka is lehet.

Bankkártyás fizetéskor kérjük mindig ellenőrizze, hogy minden adatot helyesen adott-e meg, és hogy a megadott kártya érvényes-e. Ritka esetekben az egyéb fizetési módoknál is előfordulhat, hogy nem tudja kifizetni a megrendelését. További információért erre vonatkozóan kérjük, lépjen kapcsolatba velünk.

Természetesen az egyéb fizetési módokkal is próbálkozhat, ha úgy kívánja.

A Borbáró általában nem mellékeli a számlát a csomaghoz. Ennek nagyon praktikus okai vannak: egyrészt rendszerünk csak a borok kiszállítása után néhány nappal készíti el automatikusan a számláját. Ez azt jelenti, hogy a számla a feladás időpontjában még nem elérhető. Másrészt szeretnénk hozzájárulni a környezetvédelemhez, és e-mailben küldjük ki a környezetbarát számlát.

Amennyiben nem kapott számlát, forduljon az ügyfélszolgálathoz.

info@borbaro.hu

Néhány nappal a borok feladása után automatikusan elküldjük Önnek e-mailben a számlát. Ezután megkapja a küldeményét, majd a fizetési kérelmet. Ez általában véve nagyon jól működik.
Sajnos azonban nem zárhatjuk ki teljesen annak lehetőségét, hogy az Ön küldeményének kézbesítése a szokásosnál tovább tart. Ilyen eset lehet például, ha útközben eltörik egy palack, vagy a futárszolgálat első kézbesítési kísérlete nem vezet eredményre, és ismételt kézbesítés szükséges. Ezekben az esetekben sajnos ténylegesen előfordulhat, hogy Ön előbb kap számlát vagy akár fizetési emlékeztetőt, minthogy a bor megérkezne.
Amennyiben az Ön küldeményével kapcsolatban fennakadást észlel, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, hogy ellenőrizhessük küldeménye állapotát, és biztosíthassuk, hogy a kézbesítés a lehető leggyorsabban megtörténjen.

Kedvezményezett: Vicampo.de GmbH
Bank: Deutsche Bank
IBAN: DE76 5507 0040 0071 9591 00
BIC: DEUTDE5MXXX
Számlaszám: 0071959100
Bankazonosító kód: 55070040
Kérjük, az utalásnál mindig ügyeljen arra, hogy a közleményben a megrendelés számát helyesen adja meg. A megrendelés számát megtalálja a számláján.

Szállítás

PPL
A csomag PPL-vel történő feladása esetén rendelésenként 2.890 Ft szállítási költséget számítunk fel Magyarországon belüli kiszállítás esetén.
25.000 Ft-os rendelési értéktől (a kupon nem tartozik bele) a szállítás ingyenes az Ön számára.

Amint csomagja elhagyja raktárunkat, egy automatikus szállítási visszaigazolást fog kapni e-mailben. Ahogy a csomag megérkezik az elosztó központba, közvetlenül a kézbesítőtől is kapni fog egy értesítést a csomagról.

A PPL csomagautomaták csak bizonyos magasságú, szélességű és súlyú csomagok szállítására alkalmasak. Termékeink jellegéből adódóan csomagjaink gyakran meghaladják ezeket a méreteket. Emiatt nem tudjuk garantálni a csomagautomatákba történő sikeres szállítást.
Ha Ön regisztrálva van a PPL-nél, és rendelkezik a megfelelő irányítószámmal, akkor kérheti, hogy csomagját a postahivatalba szállítsák.

A csomagoló kartonok mérete csak korlátozott mértékben változtatható meg.

Borainkat jelenleg 6, 12 és 18 darabos egységekben szállítjuk, a megrendelt palackok számától függően.

Ha a kézbesítés sikertelen volt, a futár üzenetet hagy. Hét munkanapig tárolják a csomagot a postán átvétel céljából. Az erre vonatkozó információt megtalálja az értesítőn. A csomag hét munkanap eltelte után visszaküldésre kerül.

Amennyiben a szállítást a PPL végzi, és Ön regisztrálva van a PPL-nél, akkor az ottani fiókjában megadhatja a kívánt kézbesítési helyet és kézbesítési napot, vagy megjelölhet egy szomszédot.

A borok kiszállítása jelenleg csak Magyarországon belül lehetséges.

Visszaküldés

Önnek jogában áll tizennégy napon belül indoklás nélkül elállni a megrendelésétől. Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, az Öntől beérkezett minden kifizetést haladéktalanul, de legkésőbb az Ön e szerződéstől való elállásra vonatkozó döntéséről szóló értesítésének kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítünk, ideértve a szállítási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos szállítási módtól az Ön döntése alapján történő eltérésből adódnak.) A visszatérítés során ugyanazt a kifizetési módot alkalmazzuk, mint amelyet Ön az eredeti ügylet során alkalmazott, kivéve, ha Ön más kifizetési módhoz kifejezetten beleegyezését adja; mindenesetre ezen visszatérítés következményeképpen Önt semmilyen díj nem terheli.

Az elállás témájával kapcsolatos további információk itt találhatók

Számunkra nagyon fontos, hogy elégedett legyen borainkkal. Éppen ezért termékeink kiválasztásánál mindig nagy hangsúlyt fektetünk a legmagasabb minőség biztosítására. Tekintettel arra, hogy a bor organikus termék, nem zárhatjuk ki azonban annak a lehetőségét, hogy egyes palackok esetében "dugóíz" vagy egyéb borhiba lép fel. Esetleg egyéb oka van annak, hogy Ön elégedetlen a vásárlással?

Ebben az esetben vegye fel velünk a kapcsolatot, és készítse elő az érintett bor nevét. Kollégáink készséggel keresnek megoldást a problémájára. Ez történhet például egy szakértőnk segítségével, aki szívesen javasol Önnek megfelelő alternatívát.

Mi, a Borbáró csapata tudjuk, mennyire kellemetlen nem megfelelő vagy hiányos terméket kapni. Éppen ezért minden egyes csomagot gondosan ellenőrizünk, hogy a megrendelt tételek hiánytalanok és megfelelőek legyenek, mielőtt elhagyják raktárunkat. Sajnos minden ellenőrzés ellenére kivételes esetekben előfordulhat, hogy nem megfelelő bor kerül a csomagjába, egyes palackok hiányoznak vagy útközben eltörnek.

Amennyiben probléma merül fel az Ön küldeményével kapcsolatban, vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy közösen megtaláljuk a megoldást.

A küldemény visszaküldéséhez egyszerűen vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@borbaro.hu címen, vagy hívjon minket a +36 800 80663 telefonszámon (hétfőtől péntekig 10:00 és 16:00 óra között).

Munkatársaink ezután kiállítanak az Ön részére egy felbélyegzett visszaküldési címkét, és elmagyarázzák az eljárásmódot a csomag visszaküldését, valamint a visszatérítést illetően.

Kérjük, a csomagot ne "címzett fizet" (azaz bérmentesítés nélküli vagy portó) szolgáltatással, illetve ne saját visszaküldési nyomtatvánnyal küldje vissza nekünk! Szívesen álljuk a visszaküldés költségeit, ha ehhez a mi visszaküldési címkénket használja. Ezáltal segít nekünk abban, hogy elkerülhetők legyenek a szükségtelen költségek és a Weinfürst felgyorsíthassa a visszaküldés feldolgozását.

Mikor kerül sor a visszatérítésre?

A visszatérítés teljesítése legkésőbb az elállási nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül megtörténik.

Milyen úton kapom meg a visszatérítést?

A már teljesített kifizetések visszafizetésekor az eredeti ügylet során használt fizetési módot alkalmazzuk. Például, ha Ön PayPal-on keresztül fizette ki megrendelését, a visszatérítést PayPal-számlájára kapja vissza.

Ügyfélfiók

Ügyfélfiókunk segítségével leegyszerűsítheti a jelenlegi és korábbi rendelésekkel kapcsolatos ügyintézést.

1. Elmentheti és kiválaszthatja a szállítási címeket a következő vásárlásához, így többé nem kell újra megadnia azokat.

2. Ezenkívül ügyfélfiókunk lehetővé teszi, hogy áttekintést kapjon az összes leadott rendeléséről.

Lépjen a weboldalunk jobb felső sarkában található bejelentkezési területre (a kosár mellett). Kattintson a “Fiók létrehozása” lehetőségre. A következő lépésben adja meg vezeték- és keresztnevét, e-mail-címét és tetszés szerinti jelszavát. Ezután kattintson az “Ügyfélfiók létrehozása” gombra. Ezt követően kap egy megerősítő e-mailt tőlünk, és felhasználói adataival közvetlenül bejelentkezhet a Borbáró webhelyén.

Az ügyfélfiókba való bejelentkezés gombja alatt található a “Jelszó visszaállítása” lehetőség. Kattintson erre a funkcióra, és adja meg e-mail-címét. Ezt követően kattintson a “Visszaállítás” gombra. Ezután küldünk Önnek egy e-mailt. Az e-mailben található “Állítson be magának új jelszót” gombra kattintva egy új böngészőablak nyílik meg. Itt beállíthatja új jelszavát.

Megrendeléseit bármikor megtekintheti felhasználói fiókjában. Ehhez lépjen a "Saját megrendelések" lehetőségre a "Saját fiók" részben. Itt láthatja a már leadott megrendeléseket.

Ha le szeretne iratkozni a Borbáró hírleveléről, a hírlevél-beállítások módosításához kattintson az e-mailben található leiratkozási linkre.

Nem sikerült leiratkoznia? Válaszoljon közvetlenül a hírlevelet tartalmazó e-mailre, és jelezze felénk, hogy le szeretne iratkozni. Ügyfélszolgálati csapatunk készséggel segít Önnek.

Ügyfélfiókja törléséhez vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ügyfélszolgálatunkat eléri telefonon, hétfőtől péntekig 10:00 és 16:00 óra között a +36 800 80663 telefonszámon. Ezenkívül e-mailt is küldhet nekünk az info@borbaro.hu címre.

Gold tagság

Kiválasztott vásárlóinkat Gold tagsági szinttel szeretnénk megjutalmazni hűségükért – rendkívül kedvezményes Gold-árakkal, exkluzív borajánlatokkal, ajándékokkal és sok egyéb akcióval. A legjobb az egészben: a Gold tagsági szint nem jár semmilyen elkötelezettséggel, és teljesen ingyenes az Ön számára! Az első vásárlástól számított egy évig érvényes, és újabb vásárlás esetén automatikusan meghosszabbodik egy évvel.

Ez nagyon egyszerű: ha még nem kapott értesítést Gold tagságáról, a következő megrendelése alkalmával automatikusan beállítjuk Önnek a Gold tagsági szintet. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az aktiválás a megrendelést követően néhány napot igénybe vesz. Amint ez megtörtént, értesítjük Önt.

Azt szeretnénk, hogy Önnek könnyű dolga legyen! Ezért nem kell bejelentkeznie ahhoz, hogy élvezhesse az előnyöket. Amennyiben a rendszerünk nem ismeri Önt egyből fel, természetesen a vásárlói fiókjába bejelentkezve bármikor aktiválhatja az előnyeit. Szükség esetén erről megfelelő módon tájékoztatni fogjuk Önt a kezdőlapunkon.

Nem! A Gold tagság az Ön számára mindenkor ingyenes, és nem jár elkötelezettségekkel.

Igen, a Gold tagság az Ön utolsó megrendeléstől számított egy év múlva lejár. De ne aggódjon: időben értesíteni fogjuk Önt, így bármikor újraaktiválhatja Gold tagságát. Mindez nagyon egyszerű: az Ön következő megrendelése alkalmával tagsága automatikusan meghosszabbodik egy újabb évre. Kérjük, vegye figyelembe, hogy az aktiválás a megrendelést követően néhány napot vesz igénybe.

Mindez nagyon egyszerű: az Ön következő megrendelése alkalmával tagsága automatikusan meghosszabbodik egy újabb évre. Ne aggódjon: a lejárat előtt időben értesíteni fogjuk Önt. Kérjük, vegye figyelembe, hogy a Gold tagság lejárta után az újraaktiválás néhány napot vesz igénybe. Amint ez megtörtént, értesítjük Önt.

A Gold tagság az Ön számára mindenkor ingyenes, és nem jár elkötelezettségekkel. Ha szeretné inaktiválni az előnyeit erre a vásárlásra vonatkozóan, kérjük, kattintson az alábbi gombra.

Az Önt megillető előnyökről, például további kedvezményekről, kuponakciókról és ajándékokról rendszeresen és praktikus módon e-mailben tájékoztatjuk. Ezenfelül az Ön személyes Gold tagsági felületén a weboldalunkon több mint 400 borból álló hatalmas kínálatot is talál a legjobb árakon, melyeket kizárólag Önnek, mint Gold tagsággal rendelkező vásárlónknak tartunk fenn. Ehhez alapvetően nem szükséges bejelentkeznie. Amennyiben a rendszerünk nem ismeri Önt egyből fel, természetesen a vásárlói fiókjába bejelentkezve bármikor aktiválhatja az előnyeit. Szükség esetén erről megfelelő módon tájékoztatni fogjuk Önt a kezdőlapunkon.

Telefon

Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 10:00 és 17:00 óra között telefonon érheti el az alábbi telefonszámon:

+36 800 80663

E-Mail

Ezenkívül e-mailt is küldhet nekünk az info@borbaro.hu címre.